::CuTe G!rLs::
مرحبــــــــا أيها العضـــــــو الكريمـ الكريم إنني أرى كم أنت مستمتع معنا ولكن إذا قمت بالتسجيل وحالفك الحظ معنا فهنا المتعة كاملة نرجوا أن يكونـ قد اعجبــــكـ المنتدى ونتـــــــــشرف بك أن تكــــــونـ عضوا في منتدانا الرائعـ...

معـ فــــائقـ الشكر والتقدير ..
AdmIn

مرحبــــــــا أيها العضـــــــو الكريمـ الكريم إنني أرى كم أنت مستمتع معنا ولكن إذا قمت بالتسجيل وحالفك الحظ معنا فهنا المتعة كاملة نرجوا أن يكونـ قد اعجبــــكـ المنتدى ونتـــــــــشرف بك أن تكــــــونـ عضوا في منتدانا الرائعـ...

معـ فــــائقـ الشكر والتقدير ..
AdmIn

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

welcom to our forum this forum for you for all girls and for all ages i hope you enjoy there with my best washes

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم في منتدانا المتواضع.. نتمنى ان يكون قد نال الاعجاب والتقدير منك ونتمى ان تكون قد استمتعتم معنا وان تجدوا معنا كل ما تريدونه من ترفيه ومعلومات وتسليه. مع تحياتي..
المقلدون خلفنا دائما!! ومن قلدنا اثبت لنا بأننا الافضل..

نكته باااااايخه

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

نكته باااااايخه Empty
مُساهمةموضوع: نكته باااااايخه   نكته باااااايخه Icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 4:04 pm

10-نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا
عشان يعرفوا النتايج
الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله
وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي
الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع
ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى
وعشانى بره
الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في
البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم
ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال
https://cute-girls.banouta.net

نكته باااااايخه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكته تجيب السكر